Piagam Pelanggan

KAMI ANGGOTA

SJK(C) PERAK IPOH

DENGAN PENUH TEKAD DAN ILTIZAM AKAN MENUMPUKAN 

SELURUH TENAGA DAN USAHA KAMI UNTUK

 

1. Memastikan semua kanak tempatan mengikut umur yang ditetapkan mendapat tempat belajar pada hari pertama    sesi persekolahan bermula.

2. Memastikan semua guru diperuntukkan dengan mata pelajaran mengikut opsyen dan minat beliau.

3. Memastikan semua urusan disempurnakan serta dikembalikan kepada pihak berkenaan sebelum masa atau tempoh yang ditetapkan.

4. Memastikan semua tuntutan dihantar kepada pihak berkenaan sebelum masa atau tempoh yang ditetapkan.

5. Memastikan pihak sekolah senantiasa peka dan responsive kepada kehendak-kehendak pelanggan dengan:

- mempunyai azam hendak meningkatkan prestasi murid-murid.

- mewujudkan insan yang sempurna berpandukan Falsafah Pendidikan Negara.

6. Menerima segala pandangan, cadangan syor dan teguran yang membina dari semua pihak dalam usaha mempertingkatkan prestasi dan kecemerlangan pendidikan.

7. Menjalinkan hubungan yang baik dengan masyarakat setempatan dan agensi-agensi lain.

 

Sekiranya tidak berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan pihak kami, bolehlah mengadu kepada Tuan Pegawai Pendidikan Daerah Kinta.

Comments